Βαγγέλης Ανδριανάκος: Είμαι πια βέβαιος ότι κάποιοι δεν με θέλουν στο Δημοτικό Συμβούλιο

 Από τον αρχηγό της μείζονος αντιπολίτευσης του δήμου Νεμέας κ. Βαγγέλη Ανδριανάκο, λάβαμε με email την παρακάτω ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ, την οποία και δημοσιεύουμε χωρίς σχόλια.

Αγαπητοί  Συμπολίτες,
Ενάμιση χρόνο μετά την ανάληψη των καθηκόντων της νέας
Δημοτικής Αρχής και την ορκωμοσία των νέων Δημοτικών Συμβούλων, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Χρήστος Ζάχος, κατέθεσε ένσταση κατά της εκλογής μου στα Διοικητικά Δικαστήρια της Κορίνθου, με σκοπό να εκπέσω από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου του Δήμου Νεμέας.
Ο λόγος που επικαλείται στην ένστασή του είναι ότι χρωστούσα την ημέρα της ορκωμοσίας και εγκατάστασης του νέου δημοτικού συμβουλίου (1-9-2014), το ποσό των (250,86) ευρώ για τέλη ύδρευσης στο Δήμο, που είχαν λήξει τον Απρίλιο του 2014.
Πράγματι χρωστάω αυτό το ποσό, όπως χρωστάω και τα φετινά τέλη ποσού (318,06) ευρώ. 
 Ήμουν και είμαι πάντα συνεπής στις υποχρεώσεις  μου,  όχι μόνο απέναντι στο Δήμο αλλά και παντού.  Γι’ αυτό και δεν έχω οφειλές στο Δήμο από παρελθόντα έτη.
Ο λόγος που δεν πλήρωσα τα παραπάνω ποσά – και ακόμα και σήμερα δυσκολεύομαι να τα πληρώσω – είναι ότι:
1/   Όπως κι εσείς  και ο περισσότερος κόσμος τα τελευταία χρόνια της απόλυτης οικονομικής κρίσης,  δυσκολεύομαι να αντεπεξέλθω στις υποχρεώσεις μου, καθώς πέρα από τα πάγια οικογενειακά  έξοδα, έχω  ένα παιδί φοιτητή, ένα ανήλικο παιδί και ένα δάνειο να τρέχει. –και
2/  Κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως δήμαρχος, έπαιρνα μόνο το μισθό μου (που ήταν 1.230 ευρώ) και ποτέ δεν είχα άλλα εισοδήματα φανερά ή κρυφά.  
Προφανώς τα όσα βιώνουμε οι περισσότεροι από μας τα τελευταία χρόνια λόγω κρίσης, δεν αγγίζουν το οικονομικά εύρωστο δίδυμο Ζάχου – Καλαντζή.  Γι’ αυτούς  η  «οικονομική δυσχέρεια» είναι άγνωστη έννοια.  Όπως επίσης άγνωστες έννοιες  για το συγκεκριμένο δίδυμο  αποδεικνύεται ότι είναι οι λέξεις «πολιτικός πολιτισμός», «ηθική», «λεβεντιά» και «ανθρωπιά».
Μετά την ενέργεια αυτή του Χρήστου Ζάχου και  του  κρυπτόμενου πίσω από αυτόν Δημάρχου της Νεμέας, γεννιούνται εύλογα κάποια ερωτήματα:
1/  Γιατί η ένσταση κατατέθηκε ενάμιση χρόνο μετά την ορκωμοσία μου;  Γιατί αφού οι κύριοι αυτοί νοιάζονται για τη νομιμότητα στο δήμο, δεν κατέθεσαν την ένσταση κατά της εκλογής μου,  αμέσως μετά την ανακήρυξή μου ως δημοτικού συμβούλου, δηλαδή τον Αύγουστο του 2014;
2/  Είμαι ο μοναδικός δημοτικός σύμβουλος που κατά την ημέρα της ορκωμοσίας του είχε οφειλές προς το Δήμο
Υπήρχαν κι άλλοι δημοτικοί σύμβουλοι που χρωστούσαν τότε και χρωστάνε και σήμερα (πράγμα απολύτως ανθρώπινο και αναμενόμενο στις μέρες που ζούμε) ή ο ενιστάμενος  λειτούργησε κατ’ επιλογή και καθ’ υπόδειξη;
3/   Μήπως η ενέργεια αυτή αποτελεί αντίποινα  και  αντιπερισπασμό  στο από 27-10-2015  Δελτίο Τύπου του Συνδυασμού μου, στο οποίο εκφράσαμε δημόσια τις ενστάσεις και την πλήρη αντίθεσή μας, όπως πράξαμε και στο δημοτικό συμβούλιο,  σχετικά με τη χρέωση του Δήμου μας με το ποσό των (90.000) ευρώ, που  αφορούσε  τη συντήρηση και προμήθεια λογισμικού και υπολογιστών για το δήμο, που κατά τη γνώμη μας  είναι υπερβολικό σε σχέση με τα παρεχόμενα προϊόντα και υπηρεσίες;
Θα περίμενε κανείς να απαντήσουν στην ουσία του Δελτίου Τύπου , πράγμα που δεν έπραξαν. Αντ’ αυτού, προτίμησαν να καταφύγουν σε ανήθικα και άνανδρα χτυπήματα, όπως η ένσταση που κατέθεσαν εναντίον μου,  τα οποία αν μη τι άλλο εκφράζουν και την περιφρόνησή τους στην ψήφο του κόσμου που επέλεξε εμένα και το Συνδυασμό μου, να τον αντιπροσωπεύουν στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Θεώρησαν προφανώς ότι εκμεταλλευόμενοι την πρόσκαιρη οικονομική μου αδυναμία, θα μπορούσαν να με εκβιάσουν ψυχολογικά, να με διασύρουν κοινωνικά και να με εξοντώσουν πολιτικά, αφού δεν βρήκαν άλλο τρόπο, πιστεύοντας ότι έτσι θα με κάνουν να σιωπήσω για τα όσα συμβαίνουν και  τα όσα δεν συμβαίνουν στο Δήμο μας.
Είμαι πλέον πεπεισμένος πως η παρουσία μου στο Δημοτικό Συμβούλιο αποτελεί εμπόδιο γι’ αυτούς και τα σχέδιά τους.  Δεσμεύομαι λοιπόν ότι θα παλέψω για να υπερασπιστώ τον εαυτό μου και να παραμείνω στη θέση που με στείλατε εσείς με την ψήφο σας.  
Προς το παρόν, το μόνο που θέλω να σας διαβεβαιώσω είναι ότι είτε είμαι στο δημοτικό συμβούλιο είτε όχι, δεν θα σταματήσω να μιλάω για τα κακώς κείμενα του Δήμου και να τιμώ την εμπιστοσύνη και την αγάπη που δείχνετε όλα αυτά τα χρόνια στο πρόσωπό μου.
                                                                                  

Ευάγγελος Ν. Ανδριανάκος

Σχόλια